Quan fa deu anys vam crear a l'Ajuntament de Reus l'Oficina d'Atenció al Ciutadà ho vam fer per facilitar als reusencs les seves relacions amb l'Administració. Érem pioners en crear un canal a traves del qual els nostres veïns poguessin fer-nos arribar els seus suggerimets, queixes, i també fer les tramitacions que calguessin. L'èxit de la iniciativa va ser calcada per ajuntaments veïns i fins i tot alguns municipis de les nostres contrades ho reclamen ara per si mateixos.
Aquesta setmana hem donat un nou pas en aquest camí que l'únic que pretén es estar més a prop del ciutadà i donar-li eines còmodes per fer aquestes tramitacions. Des del primer moment es va comprovar que hi havia temes que, per la seva magnitud, s'haurien de dotar d'un espai especialitzat. En els darrers anys, totes les qüestions relatives al padró representaven el 50 per cent de les consultes i visites a l'oficina d'atenció al ciutadà i per aquest motiu vam decidir obrir un servei específic i instal·lar-lo a la plaça de la Patacada, a prop d'Hisenda per què la descentralització no suposés una dispersió. Des de dilluns, els ciutadans ja el poden gaudir.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada